söndag 16 september 2012

härlig men omtumlande vecka


jag har haft 2 motstridiga å trotsiga döttrar denna vecka,vi har gråtit vi har skrattat.
k ä r l e k

veckan har bestått av jobb å denna helg har sependerats hemma fredag å lördag vi va ut å plocka lite löv å pyssla lite höst teckningar:D
sen idag va nog mysigaste dagen dena vecka då vi vart hos anna fredrik å lilla prinsen leon på middag å mys. barnen ville inte ens åka hem.
tror jag måste flytta lite utanför stan,märkt att tjejerna trivs så mkt bättre:D

igår fick jag även ett överraskande samtal som jag väntat på att få höra i några år nu.
jag skratta ,jag grät en skvätt,jag fylldes av lycka å jag fick höra dig säga förlåt.
Jag ger dig mer än gärna denna chans å att få prata ut att du lyssna på vad jag hade att säga va över mina förväntningar.
~mamma~

jag sitter här överlycklig över relationer som återskapats å nya relationer i mitt liv samtidigt sitter jag här chockad över vissa andra relatoner som bara dog ut efter alla år man delat tsm.

jag ältar inte det som vart å inte tänker jag dalta med dom som inte heller prioriterar mig utan dem som finns där å bryr sig finns jag även där för.
rätt logiskt att man inte står å älskar nån som spottar på en.
N E J

nu ska jag ta mig glädje å krypa ner brevid mina två snarkande änglar . 

Inga kommentarer: